Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. ТОВАР МОЖНА ПОВЕРНУТИ, ЯКЩО: 1. Якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ. 2. Виявлено заводський брак чи серйозний недолік. Повернути товар можна без слідів використання. ТОВАР НЕ ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕННЮ, ЯКЩО: 1) товар пошкоджений під час перевезення поштовою службою (потрібно відмовитися і скласти АКТ); 2) присутні сліди порушення правил експлуатації або недбалого використання, явно виражені механічні пошкодження, а також у випадках пошкоджень, викликаних потраплянням всередину вологи, пилу, бруду; 3) ушкодження, спричинені впливом стихійних лих, природних факторів. 4) якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному "Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну", зокрема: -зубні щітки -апарати для гоління -розчіски, гребенці та щітки масажні -білизна натільна, постільна -інструменти для манікюру, педикюру ЯК ОФОРМИТИ ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІН ТОВАРУ? Щоб оформити повернення або обмін товару, переконайтеся, що дотримані такі вимоги: 1) обов'язкова повна комплектація товару та цілісність упаковки; 2) товар має бути у передпродажному вигляді – з пломбуванням, ярликами, плівками, справно функціонувати; 3) обов'язково наявність документа, що підтверджує купівлю – товарний чек (від кур'єрської служби чи квитанція про оплату). Для оформлення повернення або обміну товару зверніться до служби підтримки (Viber - https://viber.com/fenixshops або Telegram -https://t.me/FenixShops_bot). Якщо дотримано всі вимоги, вказані вище, вам схвалять повернення або обмін товару. Після цього вам потрібно буде написати заяву на повернення товару (https://fenix-shops.com.ua/ua/promo_docs) та надіслати його разом із товаром. Повернення товару здійснюється шляхом оформлення послуги "легке повернення" на Новій Пошті. Повернення коштів чи обмін товару провадиться після отримання нами товару протягом передбаченого законодавством терміну. У випадку, якщо буде виявлено сліди використання або не збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, цілісність упаковки та повноту комплектації - ми будемо змушені відмовити у поверненні/обміні товару.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.